1.პროექტის სახელწოდება: თბილისში არსებული სახლ- მუზეუმები
2.პროექტის მთავარი იდეა: თბილისში არსებობს უამრავი სახლ-მუზეუმი, რომელთა არსებობის შესახებ წარმოდგენაც არა აქვს საზოგადოებას, მითუმეტეს ბავშვებს. ისინი შეაგროვებენ ინფორმაციას მათ შესახებ და გააკეთებენ გზამკვლევს ,თუ თბილისის რომელ უბანში, ვისი სახლ–მუზეუმი მდებარეობს.
3.პროექტის აქტუალობა: პროექტი აქტუალურია, რადგან ბავშვები ფაქტობრივად
არ არიან დაინტერესებულნი ამგვარი ინფორმაციით, კარგად არ იცნობენ ქალაქს, არც
კი იციან თბილისში ვისი სახლ–მუზეუმებია და რა მასალებია იქ მოთავსებული. მო–
პოვებული მასალების შემდეგ თვითონ დაამზადებენ გზამკვლეს თანატოლების–
თვის.
4. პროექტის მიზნები: ძირითადი მიზანია,მოსწავლეები გაეცნონ თბილისში არსებულ
ცნობილი პიროვნებების და მწერლების სახლ-მუზეუმებს, გაეცნონ იქ დაცულ მასა-
ლებს,შეადგინონ გზამკვლევი და გაეცნონ ცნობილი ადამიანების ცხოვრებას, ვის-
განაც მაგალითის აღება შეიძლება.
5. მონაწილეთა ასაკი: 14-17 წელი
6. ვადები/ხანგრძლივობა : 5 თვე
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: სახლ-მუზეუმების
გზამკვლევი, ელექტრონული კატალოგი და რუკა.
8. პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: წიგნები, გამოჩენილ ადამიანთა
ბიოგრაფიები, თბილისის ქუჩების ცნობარი, კომპიუტერი, ფორმატები, მარკერები,
ფოტოაპარატი, ვიდეოკამერა და ა.შ.
9.პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეებს დავყოფ ჯგუფებად.
თითოეულ ჯგუფს ექნება თავისი კონკრეტული ფერი და სფერო: მწერლები, პოეტები, მხატვრები, მსახიობები, საზოგადო მოღვაწეები. ორი კვირის განმავლობაში
მოიძიებენ ინფორმაციას საჯარო ბიბლიოთეკაში , ინტერნეტში, პრესაში, დაალაგებენ მასალას რაიონების მიხედვით, ანბანზე, გაინაწილებენ სამუშაოს. სამი თვის განმავლობაში მოიძიებენ ყველა მასალას,ადგილზე გაეცნობიან სახლ-მუზეუმებს და შეადგენენ მათზე მოკლე ანოტაციას. მომდევნო ერთი თვე შეგროვილ მასალას დაამუშავებენ, შეადგენენ რუკას, სადაც ასევე ფერების მიხედვით იქნება განლაგებული სახლ-მუზეუმები. შეადგენენ გზამკვლევს. გააკეთებენ მასაალის
ელექტრონულ ვერსიას.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
პროექტი განხორციელდება ისტორიასთან, გეოგრაფიასთან და ისტ-თან კავშირში.
ეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარე მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ
კვლევის, დაკვირვების, შეფასების, მსჯელობის, შეფასების, მსჯელობის, კომუნი-
კაციის უნარ-ჩვევები და წერის კულტურა.
11. პროექტის ხელმძღვანელი: მერი ჯაფოშვილი
12.პროექტის ხელმძღვანელის ელექტრონული ფოსტა: meri.japoshvili@gmail.com
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: merijaposhvili:blogspot.com
2.პროექტის მთავარი იდეა: თბილისში არსებობს უამრავი სახლ-მუზეუმი, რომელთა არსებობის შესახებ წარმოდგენაც არა აქვს საზოგადოებას, მითუმეტეს ბავშვებს. ისინი შეაგროვებენ ინფორმაციას მათ შესახებ და გააკეთებენ გზამკვლევს ,თუ თბილისის რომელ უბანში, ვისი სახლ–მუზეუმი მდებარეობს.
3.პროექტის აქტუალობა: პროექტი აქტუალურია, რადგან ბავშვები ფაქტობრივად
არ არიან დაინტერესებულნი ამგვარი ინფორმაციით, კარგად არ იცნობენ ქალაქს, არც
კი იციან თბილისში ვისი სახლ–მუზეუმებია და რა მასალებია იქ მოთავსებული. მო–
პოვებული მასალების შემდეგ თვითონ დაამზადებენ გზამკვლეს თანატოლების–
თვის.
4. პროექტის მიზნები: ძირითადი მიზანია,მოსწავლეები გაეცნონ თბილისში არსებულ
ცნობილი პიროვნებების და მწერლების სახლ-მუზეუმებს, გაეცნონ იქ დაცულ მასა-
ლებს,შეადგინონ გზამკვლევი და გაეცნონ ცნობილი ადამიანების ცხოვრებას, ვის-
განაც მაგალითის აღება შეიძლება.
5. მონაწილეთა ასაკი: 14-17 წელი
6. ვადები/ხანგრძლივობა : 5 თვე
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: სახლ-მუზეუმების
გზამკვლევი, ელექტრონული კატალოგი და რუკა.
8. პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: წიგნები, გამოჩენილ ადამიანთა
ბიოგრაფიები, თბილისის ქუჩების ცნობარი, კომპიუტერი, ფორმატები, მარკერები,
ფოტოაპარატი, ვიდეოკამერა და ა.შ.
9.პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეებს დავყოფ ჯგუფებად.
თითოეულ ჯგუფს ექნება თავისი კონკრეტული ფერი და სფერო: მწერლები, პოეტები, მხატვრები, მსახიობები, საზოგადო მოღვაწეები. ორი კვირის განმავლობაში
მოიძიებენ ინფორმაციას საჯარო ბიბლიოთეკაში , ინტერნეტში, პრესაში, დაალაგებენ მასალას რაიონების მიხედვით, ანბანზე, გაინაწილებენ სამუშაოს. სამი თვის განმავლობაში მოიძიებენ ყველა მასალას,ადგილზე გაეცნობიან სახლ-მუზეუმებს და შეადგენენ მათზე მოკლე ანოტაციას. მომდევნო ერთი თვე შეგროვილ მასალას დაამუშავებენ, შეადგენენ რუკას, სადაც ასევე ფერების მიხედვით იქნება განლაგებული სახლ-მუზეუმები. შეადგენენ გზამკვლევს. გააკეთებენ მასაალის
ელექტრონულ ვერსიას.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
პროექტი განხორციელდება ისტორიასთან, გეოგრაფიასთან და ისტ-თან კავშირში.
ეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარე მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ
კვლევის, დაკვირვების, შეფასების, მსჯელობის, შეფასების, მსჯელობის, კომუნი-
კაციის უნარ-ჩვევები და წერის კულტურა.
11. პროექტის ხელმძღვანელი: მერი ჯაფოშვილი
12.პროექტის ხელმძღვანელის ელექტრონული ფოსტა: meri.japoshvili@gmail.com
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: merijaposhvili:blogspot.com
Las Vegas, Nevada - Casino - JT Hub
ОтветитьУдалитьDiscover how and when 화성 출장마사지 to 공주 출장마사지 get 보령 출장마사지 in with the best Las Vegas 이천 출장샵 casinos. There are over 10,000 slots and more 용인 출장안마 at a casino.